Korespondencję należy składać w Biurze podawczym  Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ  m.st. Warszawy lub w Administracji Obsługi Mieszkańców od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 7.30 do 15.30 lub wysyłać za pośrednictwem poczty na adres:
 
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy ul. Jagiellońska 23  03-719 Warszawa
lub na  maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Dane kontaktowe:
Biuro podawcze Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 23

Kierownicy Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2 do 5 Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy  Praga-Północ m.st. Warszawy przyjmują mieszkańców w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 12.00 do 15.00 

    W sprawach skarg i wniosków, po wcześniejszym ustaleniu terminu pod numerem telefonu 22 205 41 07,  przyjmują:
    1. Dyrektor w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 15:00
    2. Zastępca Dyrektora ds. Technicznych w każdy poniedziałek i środę w godzinach od 12:00 do 15:00
    3. Zastępca Dyrektora ds. Eksploatacji w każdy poniedziałek i środę w godzinach od 12:00 do 15:00